Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Και το όνομα αυτού.....ΙΩΑΝΝΗΣ!!!


Ιωάννης 
Αντράκι μου...γιε μου....πολύτιμε μου θησαυρέ...ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ!!!
Έφτασε η στιγμή που πήρες το όνομά σου, έγινε Χριστιανός και απέκτησες δύο υπέροχους νονούς. Δύο νονούς για τους οποίους δεν υπάρχουν λόγια...δύο νονούς που σ αγαπάνε και που θα είναι δίπλα σου για να σε καθοδηγούν και να σου κρατάνε το χέρι...στα καλά και στα κακά που θα έρχονται στον δρόμο σου... Και μαζί με σένα αποκτήσαμε και εμείς δύο υπέροχους και αληθινούς φίλους. 
Αγόρι μου, μήνες ετοίμαζε η μανούλα την βάφτιση σου (τέτοιο άγχος ούτε στον γάμο μου!!), με θέμα το "μάτι"- μπλε και γαλάζιο σαν το χρώμα των ματιών σου που με ταξιδεύει σε γαλήνια νερά κάθε φορά που τα αντικρίζω... 
Τι και αν αλλάξαμε 2 φορές την ημερομηνία, τι και αν τυπώσαμε 2 φορές τα προσκλητήρια σου, τι και αν "μείναμε" χωρίς την 2η νονά ένα μήνα πριν το μυστήριο, τι και αν χάλασε ο καιρός όλα όσα είχα ετοιμάσει με τόσο κόπο και αγάπη... το γέλιο σου εκείνη την ημέρα με έκανε να τα ξεχάσω όλα! 





ΙΩΑΝΝΗ μου σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι υγιής και τυχερός και όπως σου έγραψε και η υπέροχη κα Φροέλεν (που θα είναι από Σεπτέμβρη η 2η σου οικογένεια) : 
"Όπως έπεφταν οι σταγόνες της βροχής , έτσι να πέφτουν στην ζωή σου οι ευχές από αυτούς που σ αγαπάνε (και είμαστε πολλοί!!). Το πέρασμά σου θα γράψει στον Γαλάζιο πλανήτη γιατί την βροχή την φέρνουν οι νεράιδες με τις πολλές ευχές τους!".


Σ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ.... Η μαμά σου,



ΥΓ 1) Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον άντρα μου για όλη του την ανοχή στα νεύρα μου λόγω βροχής και ταλαιπωρίας, για όλη την βοήθεια στο "κουβάλημα"  και για την τιμή να δώσει και στα 2 μας παιδιά τα ονόματα των γονιών μου

Σ αγαπώ και σε ευχαριστώ!


ΥΓ 2) Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους κουμπάρους μου...ξέρουν αυτοί γιατί...

ΥΓ 3) Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους μας τίμησαν και ήρθαν αψηφώντας την βροχή αλλά και σε όσους δεν κατάφεραν να είναι κοντά μας αλλά μας πλημμύρισαν αγάπη με τα μηνύματά τους 

ΥΓ 4) Ευχαριστώ πολύ την Εύη από το happyhappy.gr για τις μπομπονιέρες, την Τζένη από το Jenny's Art για το κουτί βάφτισης και όλα τα παρελκόμενα, την γλυκιά μου Αγγελική από το Angela Logara photography για την υπομονή της και τις υπέροχες λήψεις της, τα ζαχαροπλαστεία ΣΤΕΡΓΙΟΥ για τα υπέροχα μπισκότα ζαχαρόπαστας και το catering και την Ολίβια από το #exeisenalastixaki που υλοποίησε την επιθυμία μου για χειροποίητα μαρτυρικά-βραχιολάκια/λαστιχάκια










Και το νύχι της μαμάς στο ίδιο θέμα!!!

Μπαμπά μου μπορεί η βροχή να μην σου επέτρεψε να είσαι μέσα στην εκκλησία μαζί μας και να ακούσεις το όνομά σου αλλά είμαι σίγουρη ότι ο εγγονός σου θα το τιμήσει και με το παραπάνω και θα γίνει ένας υπέροχος άντρας σαν και εσένα....











1 σχόλιο: