Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Οι δικές μας - μίνι - διακοπές!!!!

Είπα να μην αφήσω τον Αύγουστο παραπονεμένο χωρίς- έστω μία -ανάρτηση...και έτσι είμαι εδώ για να σας διηγηθώ το πώς περάσαμε στις μίνι-διακοπές μας! Ποιο μίνι δεν γινόταν, όμως (5 μερούλες όλες και όλες!!)μην είμαι και αχάριστη...
Βάλτε καφεδάκι, μουσικούλα και ελάτε να πάρετε μία γεύση...

Φετινός προορισμός τα Γιάννενα.

Ξεκινήσαμε το ταξίδι στις 5.30 το πρωί με το σκεπτικό ότι η μικρή θα κοιμάται στο περισσότερο μέρος του ταξιδιού και δεν θα έχουμε γκρίνιες με το θέμα της ζώνης (έχω ξαναπεί το παιδί μου ΔΕΝ τα πάει καθόλου καλά με τις ζώνες στο καρεκλάκι και με το που κάθεται σε χρόνο dt τα χεράκια της ξεπροβάλλουν ελεύθερα!)...Αμ δε....Λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο! Με το που μπήκε στο αυτοκίνητο, ξεκίνησε την λογοδιάρροια..Για καλή μας τύχη βέβαια κράτησε μόνο μία ωρίτσα και μετά την πήρε ο ύπνος. Φτάνοντας στο Ρίο αποφασίσαμε να μην πάμε από την γέφυρα αλλά να πάρουμε το καραβάκι..(η αλήθεια είναι ότι ήμουν σκασμένη που δεν μπήκαμε σε πλοίο φέτος...οπότε από το ολότελα...καλή και η παντόφλα!). Μέσα στο καράβι ξύπνησε και η μικρή....Μόλις συνειδητοποίησε πού είναι, "έπιασε" με την άκρη του ματιού της μία νταλίκα...Τι ήταν να την δει...ήθελε να ανέβει πάνω...Την συνέχεια την φαντάζεστε έτσι;;

Ταλιμπάν σκέτος!!!
Από εκεί και πέρα το ταξίδι ήταν μαρτυρικό...Ούτε που θέλω να θυμάμαι πόσες στάσεις κάναμε για να την δέσουμε στο καρεκλάκι..ξανά και ξανά...ούτε που θυμάμαι πόσες επιπλέον ώρες κάναμε το ταξίδι...Το μόνο σίγουρο είναι πώς τόσο μεγάλο ταξίδι με 2χρονο/3χρονο ΔΕΝ ξανακάνω...!!!

Κατά τ' άλλα οι υπόλοιπες μέρες στο χωριό κύλησαν ομαλά γιατί δεν είχαμε την έννοια να την κυνηγάμε συνέχεια (βλέπεις ήταν προστατευμένη στην αυλή), ήρθε σε επαφή με την φύση, ξεσάλωσε στο παιχνίδι και φυσικά δεν ακολουθούσε κανένα πρόγραμμα!!!
Με την βοήθεια του μπαμπά μάζεψε ντομάτες, πατάτες, έσκαψε, πότισε κτλ....
Μία νέα αγρότισσα γεννήθηκε σου λέω!!!

Μα τι χάρη είναι αυτή;;;
Φυσικά δεν έλειψαν ούτε φέτος οι "απρόσμενοι" επισκέπτες....

Μικρό το φιδάκι αλλά αν μας τσιμπούσε...θα τρέχαμε!!!
αλλά ούτε και οι βόλτες στην πόλη...
Μάλιστα μετά από τόοοοοσα χρόνια που πάω στα Γιάννενα, κατάφερα για 1η φορά να κάνω βόλτα μέσα στο κάστρο μαζί με τον αντρούλη μου! Μαγεύτηκα!!!

Ιτς Καλέ

Το καμάρι μου!Το στήριγμα μου!
Μετά από λίγες μέρες , προστέθηκε στην παρέα μας και η κοπέλα του αδερφού μου οπότε πεταχτήκαμε στα μαγευτικά Σύβοτα για ένα μπανάκι! Μάλιστα κάναμε 2 μπάνια μέσα στην μέρα...Πρώτα πήγαμε στην φημισμένη Μπέλα Βράκα και μετά στο Ζέρι... Το κακό είναι ότι δεν προ νοήσαμε από νωρίς το πρωί να νοικιάσουμε σκαφάκι για να τους δείξω τα μαγευτικά νερά και τους Παξούς...Next time for sure...
Η μικρή μας κοντέσα όμως δεν δεχόταν το γεγονός ότι δεν θα κάνουμε βόλτα με το σκάφος και αναγκαστήκαμε να νοικιάσουμε ένα ποδήλατο για να περάσει η ώρα!!! Το τι γέλιο ρίξαμε για 1 ώρα δεν λέγεται...!!!!

Γοργονάκι μου γλυκό!!
Μετά τις βουτιές...ακολούθησαν πολλές αγκαλιές και ξάπλες!!!

My all....
Και αργά το απόγευμα αποχαιρετήσαμε τον παράδεισο και επιστρέψαμε στο χωριό!

Bye bye..till next year!
Η επόμενη μέρα πάλι μας βρήκε να βολτάρουμε...αυτήν την φορά επισκεφτήκαμε τον παράδεισο....ή τελοσπάντων κάτι που σίγουρα του μοιάζει.. Πήγαμε στο Θεογέφυρο και ήπιαμε καφεδάκι πάνω στην "πλωτή" εξέδρα- καφενείο.

Μαγευτικό!!!
Δεν παραλείψαμε να βγάλουμε selfies!!

Να από που πήρε το ψώνιο η κόρη μου!!!
Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και στον δρόμο της επιστροφής σταματήσαμε να μαζέψουμε ένα χελωνάκι (το οποίο θα γινόταν χαλκομανία από το επόμενο αυτ/το!). Για τις επόμενες μέρες έγινε το κατοικίδιο μας στην αυλή!!!

Happy for saving the turtle!
Και κάπως έτσι περάσαμε στις μίνι-διακοπές μας....
Έπεται και μικρή συνέχεια σε λίγες μέρες στην Νάξο....(είπαμε αν δεν μπω σε καράβι κάτι παθαίνω!!!ευτυχώς που ο αντρούλης μου δεν μου χαλάει χατίρι).

Εσείς πώς περάσατε το καλοκαίρι σας;;;;