Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Άρωμα.....Χριστουγέννων! #part 1

Τα Χριστούγεννα τα ΑΓΑΠΩ!!! Αγαπώ τα λαμπιόνια, τα στολίδια,τις γιρλάντες, το δέντρο, την μυρωδιά από τους φρεσκο-ψημένους κουραμπιέδες, τα δώρα, την χαρά και τα ατελείωτα χαμόγελα!!!!
Ακόμα θυμάμαι πώς χτυπούσε η καρδιά μου κάθε πρωί που ξυπνούσα και έτρεχα στο δέντρο για να δω αν με είχε επισκεφτεί ο Άγιος Βασίλης...και παρόλο που από μία ηλικία και μετά ήξερα ότι όλο αυτό δεν είναι αληθινό....δεν έπαψα να πιστεύω....στην ΜΑΓΕΙΑ!!!!
Θυμάμαι πάντα το σπίτι μας στολισμένο με όμορφα κεντήματα από τα χεράκια της μαμάς μου, με γλυκά και με ένα τεράαααστιο δέντρο (πάντα αληθινό) που πολλές φορές απορούσα για το αν θα χωρέσει στο σπίτι μας!!Όσα για τα δώρα;;;; Τι να πω;;; Πάντα σε αφθονία... Δεν ξέρω γιατί αλλά λάτρευα την διαδικασία ανοίγματος των δώρων πιο πολύ και από το ίδιο το δώρο...Ακόμα και όταν μεγάλωσα και έπαιρνα κάποια πράγματα για μένα (ναι, ναι το έκανα κ αυτό....δώρα για τον εαυτό μου!τι καλύτερο;;;;) ήθελα πάντα να μου τα τυλίγουν και ας ήξερα τι περιλαμβάνει η συσκευασία! Μάλλον από τότε θα μου έμεινε η τρέλα να συσκευάζω τα δώρα για τους αγαπημένους μου μόνη μου!
Πάντα στολίζαμε το σπίτι μας πριν τις 25 Νοεμβρίου (που είναι και η γιορτή της μητέρας μου) και το ξεστολίζαμε μετά τις 7 Γενάρη (που είναι η γιορτή του πατέρα μου)...και ακόμα και σήμερα -στο δικό μου- πλέον σπίτι τηρώ με ευλάβεια αυτές τις ημερομηνίες!!






Φέτος έκανα μία εξαίρεση και άρχισα να στολίζω το σπίτι δειλά δειλά από την προηγούμενη εβδομάδα... Δεν ξέρω γιατί αλλά με έχει πιάσει μεγάλη ανυπομονησία.
Αφορμές;; Πολλές!! Ίσως όλα αυτά τα γεγονότα που συνέβησαν μέσα στο χρόνο, τόσο στην χώρα μας όσο και στην οικογένειά μας, με έκαναν να τα νοσταλγώ πιο πολύ.... Ίσως πάλι να φταίει το ότι η Κατάνα μου μεγαλώνει και θα μπει για τα καλά στο Christmas mood φέτος και θέλω να έχει όμορφες αναμνήσεις...Ίσως να είναι η χαρά για τον ερχομό του νέου μέλους... ή ίσως απλά να είναι η ΜΑΓΕΙΑ που νοσταλγώ....ναι, ναι αυτή που όλοι έχουμε τόοοοοοσο ανάγκη....
Ελπίζω το Σάββατο να καταφέρουμε να στολίσουμε οικογενειακώς το δέντρο μας ακούγοντας χριστουγεννιάτικες μελωδίες καθώς και να βάλουμε μαζί με την Κατάνα τις τελευταίες πινελιές στο σπίτι....Ξέρετε, ξέρετε...μπάλες να κρέμονται από το ταβάνι, στολισμός εισόδου και φυσικά να κατασκευάσουμε το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης!!
Προς το παρόν σας δίνω μόνο μία μικρή γεύση από ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα....




Τα γλυκά μου ταρανδάκια!

Και κάπως έτσι έδωσα λίγο άρωμα....Χριστουγέννων στο σπιτικό μας....

Εσείς;;Mήπως θέλετε λίγο χρυσόσκονη χριστουγεννιάτικη;;;;;

Y.Γ. Τα υπέροχα κεντήματα είναι χειροποίητα φτιαγμένα από τα χεράκια της παραπονιάρας μαμάς μου....Ξεκίνησα με μπορντω-κόκκινα και θα συνεχίσω με πράσινα....έτσι για να μην βαριέμαι και για να προλάβω να τα στρώσω όλα!!




27 σχόλια:

  1. Έλενα, είμαι μαζί σου! Μπράβο, καλά έκανες και ξεκίνησες το στόλισμα! Μα πες μου, δεν είναι πιο όμορφο το σπίτι, πιο ζεστό? Λατρεύουμε Χριστούγεννα οικογενειακώς...ίσως στολίσουμε κι εμείς αυτό το Σ/Κ! Θα δείξει...από το πάρτι της Μάχης πέρασα να πω μια καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρξε και μία προϊστορία βέβαια με την σφηκοφωλιά και βιάστηκα λίγο παραπάνω...αλλά έχεις δίκιο....γεμίζει το σπίτι και μπαίνοντας δε από την δουλειά χαλαρώνω πραγματικά!!
      Άντε με το καλό και εσείς...θα περιμένω ανάρτηση!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία! έτσι στολισματα παντού! τις ίδιες ημερομηνίες στολίζουμε! από 20-22/11 για να είναι στολισμένο το σπίτι για την γιορτήτης Κατερίνας μου μέχρι του Αγιαννιού! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα Κατερινάκια μας....όλα για αυτές γίνονται!!!
      Με το καλό Μάχη μου να στολίσετε το σπιτικό σας και να γεμίζει κάθε μέρα με χαμόγελα!!

      Διαγραφή
  3. Καλά έκανες και ξεκίνησες το Χριστουγεννιάτικο Στολισμό, να μπαίνουμε στο κλίμα σιγά-σιγά! Και εγώ την άλλη εβδομαδά θα στολίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ξεκίνησες το στόλισμα! Όσο και να χαίρομαι τα Χριστούγεννα δε στολίζω τόσο πολύ. Ανυπομονώ να δω και τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι!!φέτος η χάρη μου θα φτάσει μέχρι το ταβάνι!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα, Έλενα! Άντε και καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου!!!! Θα έχουμε υπέροχα Χριστούγεννα και μία μαγική νέα χρονιά με πολλές εκπλήξεις!!!!

      Διαγραφή
  6. η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων πλησιάζει.πολύ ωραία όλα και του χρόνου σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω Δεσποινα!!!!καλες γιορτες ευχομαι...κ θα ακολουθησει κ αλλη αναρτηση με πλουσιο υλικο!!

      Διαγραφή
  8. Άντε μπράβο έτσι σας θέλω!! Με το καλό και το δέντρο!! Φιλιά πολλά γλυκιά μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Γιάννα μου.....μυρίζει Χριστούγεννα παντούυυυυ!!!!!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο christmas mood!! Είμαι christmas freak απλά !! Περιμένουμε με αγωνία και την υπόλοιπη γιορτινή διακόσμηση!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις!!!!! Σύντομα, σύντομα θα σας τα δείξω όλα Αθηνά μου! Stay tuned! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Πω πωωω!!! ΤΙ όμορφα κεντήματα είναι αυτά; Ζήλεψα και θέλω να φτιάξω κι εγώ!!! Χρυσά χεράκια!!! Και τα διακοσμητικά σου είναι υπέροχααα!!!! Καλά Χριστούγεννα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες η μανούλα μου;;;Και που να δεις τα επόμενα που θα στρώσω!!! Σ ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!! Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα και με το καλό να υποδεχτούμε τις υπέροχες αυτές γιορτές!

      Διαγραφή
  11. Καταρχήν να σου πω ότι τα κεντήματα είναι φοβερά! Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο στη μανούλα!! Και το σπίτι σας πολύ όμορφο :) (από τα λίγα που είδα)
    Με έβαλες σε Xmas mood, να το ξέρεις :) Έχει φαγωθεί η Δάειρα να στολίσουμε (επειδή άρχισαν τις Χmas κατασκευές στο σχολείο) αλλά ακόμη δεν έστρωσα χαλιά, ακόμη είμαι με κοντομάνικα. Πώς να συγκεντρώσω το μυαλό μου να στολίσω; Αυτό σκέφτομαι. Συνήθως στολίζουμε την τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου, οπότε μπορώ να το αναβάλλω για λίγο ακόμη :)
    Καλημέρα :) Φιλιά στην Κατάνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aσπασάκι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!! Και σήμερα το πρωί σε σκεφτόμουν και έλεγα άντε να τελειώσω με τους στολισμούς αυτήν την εβδομάδα για να κανονίσουμε επιτέλους το playdate γιατί η μικρή έχει λυσσάξει!!!!!
      Κοντομάνικα;;;;; Απαπά! Εμείς με το κρύο που κατεβάζει το βουνό....στρώσαμε από αρχές Οκτώβρη και τώρα κυκλοφορούμε στο σπίτι με fleece πιτζάμες και ρόμπα από πάνω!!
      Με το καλό να στολίσετε και εσείς....και είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις θαύματα και πάλι!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Έκανες πολύ καλά κοριτσάκι μου που στόλισες! Η μαγεία των εορτών επιβάλλεται.. γιατί όχι και νωρίτερα! Φτάνει να χαμογελάμε, να μας αρέσει και να μας φτιάχνει τη μέρα!!!! Χρυσοχερα η μανούλα σου, υπέροχες οι δημιουργίες της!!! Πολλά φιλιά σας στέλνουμε ♡♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες γλυκιά μου! Μες το μυαλό μου είσαι!!! Σήμερα σειρά έχει το δέντρο μας..και έπεται συνέχεια!!!
      όσο για την μαμά μου....είπαμε....κάνει θαύματα με τα χεράκια της!!
      Φιλάκια πολλά και στις 2 σας!!

      Διαγραφή
  13. Ελενάκι μου, πολύ μου αρέσει το σπιτάκι σου! Φαίνεται τόσο ζεστό! Εγώ ομολογώ ότι ποτέ δεν στόλιζα. Εντάξει, δεν είχα μεινει και ποτέ μόνη μου βέβαια. Και ποτέ δεν είχα και κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση στα χριστούγεννα! Όσο μεγαλώνει όμως το Δωρί μου, τόσο πιο πολύ ενθουσιάζομαι κι εγώ! Κοινώς, έχω πολλές αγορές να κάνω φέτος για να δώσω την νότα που θέλω!
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην φανταστείς...κι εγώ εδώ και 3 1/2 χρόνια που μένω στο δικό μου σπίτι με τον αντρούλη μου και την μικρή στολίζω τόσο!!! Βέβαια κ η μαμά μου στο πατρικό μου...του έδινε και καταλάβαινε με τον στολισμό!!!
      Καλές αγορές λοιπόν και χαρούμενες γιορτές!!!

      Διαγραφή