Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Welcome Spring....

Η αλήθεια είναι ότι ο τελευταίος μήνας μας έχει παιδέψει πολύ...Κρύο, χιόνια, αέρας (μας έσπασε και την καινούργια τέντα!), κλειστά σχολεία (για εμάς στα Βόρεια) και πολλές υποχρεώσεις που αναβλήθηκαν... Δικαίως λοιπόν λαχταρώ να έρθει η Άνοιξη και από χτες το μεσημεράκι που ο ήλιος βγήκε τσάρκα άλλαξε όλη μου η διάθεση (αν ανέβει και η θερμοκρασία, ποιος με πιάνει!). Και εκεί που καθόμουν αμέριμνη στο γραφείο...τσουπ...μου έρχεται η ιδέα να οργανώσω μία συνάντηση για καφέ με μαμάδες συμμαθητριών της Κατερίνας. Ευκαιρία σκέφτηκα για να υποδεχτούμε την Άνοιξη και να παίξουν οι μικρές μας. Η κόρη μου ενθουσιάστηκε με την ιδέα και ενώ της εξήγησα ότι θα καλέσουμε μόνο κοριτσάκια, μόλις την ρώταγα να μου πει ποια κοριτσάκια προτιμάει άρχιζε: " Σέλω τον Λετέρη και τον Γώγο" (κατάλαβες;;; 2 επιλογές το καμάρι μου, έτσι για ποικιλία!ευτυχώς δεν άκουγε ο μπαμπάς μας!). Αφού παιδευτήκαμε μισή ώρα, καταλήξαμε σε 4 κοριτσάκια που κάνει πολύ παρέα στο σχολείο... Το ραντεβού ορίστηκε για τις 08/03, το πρώτο Σ/Κ της άνοιξης! "Τέλεια" σκέφτηκα....το θέμα μου  θα είναι οι πασχαλίτσες, σύμβολο τύχης. Τι καλύτερο άλλωστε για να καλωσορίσουμε την νέα εποχή; Χτες κιόλας προμηθεύτηκα από γνωστό πολυκατάστημα διάφορα δωράκια για τους μικρούς μας φίλους και έκατσα αργά το βράδυ να ετοιμάσω τα "προσκλητήρια-πάπυρος" καθώς και τα σακουλάκια που θα μπουν μέσα και ιδού τα αποτελέσματα:

Γρήγορα και εύκολα παπυράκια

Έτοιμα για να μπουν στις τσαντούλες των παιδιών
Τα υλικά που χρησιμοποίησα τα βρίσκεις παντού!Λίγο πράσινο χαρτί χειροτεχνίας ( φανταζόμουν το γρασίδι!) με εκτυπωμένο μέσα το κείμενο με τις λεπτομέρειες που χρειάζονται οι μανούλες, κόκκινο φιογκάκι (έτσι για την τσαχπινιά) και μανταλάκι-πασχαλίτσα για να "μπουν στο κλίμα"!! Τα παπυράκια τοποθετήθηκαν σε σακουλάκια δώρου σε χρώμα που να παραπέμπει σε πασχαλίτσα και τέλος κόλλησα τα ονόματα των κοριτσιών απέξω (μόνο αυτό δεν με ικανοποίησε γιατί ξέχασα να πάρω αυτοκόλλητο-χαρτί αλλά τι να κάνει η δόλια μάνα στις 1.00 την νύχτα;;). Σήμερα κιόλας μπήκαν στις τσάντες τους!
Η κόρη μου δε να κλαίει το πρωί γιατί ήθελε και αυτή πρόσκληση! Της εξήγησα ότι δεν χρειάζεται πρόσκληση για το σπίτι της αφού θα είναι ήδη εκεί και θα περιμένει να υποδεχτεί τις φίλες της και η απάντηση της ήταν: "Βε μαμά πέπει να προσκληστώ!" (doinggggggg....). Μέσα στην εβδομάδα θα κάνω τα απαραίτητα ψώνια για τον στολισμό του σπιτιού (είπαμε θέλουμε να θυμίζει άνοιξη και θα "παίξω" σε χρώματα πράσινο-κόκκινο-λευκό), έχω ήδη πάρει χωνιά-τσαντάκια με υπέροχες πασχαλίτσες πάνω για να βάλω ένα ευχαριστήριο δωράκι στα παιδάκια και ψάχνω συνταγές για τα γλυκά που θα προσφέρω!!!!!
Σκεφτόμουν να φτιάξω ένα carrot-cake (όχι να το παινευτώ αλλά το κάνω τέλειο!) , μία μηλόπιτα και μία τάρτα φράουλας. Θα αγοράσω κρουασανάκια βουτύρου και σοκολάτας, μπισκότα και διάφορα αλμυρά από γνωστό ζαχαροπλαστείο. Ο μπαμπάς θα αναλάβει τα χρέη bar-tender μιας και φτιάχνει τέλειο capuccino και για τα παιδάκια θα έχω επιπλέον φρούτα και γιαουρτάκια.

Περιμένω σχόλια και προτάσεις για γλυκά και γιατί όχι και καμία συνταγή σας!!!!
Σε επόμενη ανάρτηση, θα έχω και φωτογραφικά ντοκουμέντα από την συνάντηση!

Stay tuned,

Elena 

Υ.Γ. Για δωράκι στις μικρές έλεγα να πάρω μολυβάκια πασχαλίτσες, σφραγίδες και να τους φτιάξω και έναν "μάρτη" . Τι λέτε;;

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Ελένη.. τι ζουζουνι γλυκό είναι το κορίτσι σου!!! Ανυπομονώ να δω τι θα ετοιμάσεις!!! Αν κρίνω από τα προσκλητήρια θα είναι όλα τέλεια!!! Καλή Σαρακοστη εύχομαι και σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκια μου!ειναι, ειναι η νεραιδοσκονη μου μεγαλο ζουΖουνι!εκανα πολλες αγορες το 3ημερο και ελπιζω το αποτελεσμα να βγει οπως το εχω φανταστει! Θα υπαρξει σχετικη αναρτηση συντομα κ περιμενω τα σχολια σου!καλη Σαρακοστη και ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή