Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Καλώς ήρθατε...

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μου άρεσε να μοιράζομαι τις ανησυχίες μου, τις σκέψεις μου, τα καλά και τα κακά μου με το αγαπημένο μου ημερολόγιο... Χρόνια μετά πέρασα σ' άλλο επίπεδο...έγραφα από ποιήματα μέχρι και απόπειρα να γράψω βιβλίο έκανα (μην ρωτήσετε τι απέγινε...κάπου στην μέση χάθηκε η έμπνευση και εγώ μαζί!). Έτσι λοιπόν αυτό το blog δημιουργήθηκε σε μία στιγμή νοσταλγίας των νεανικών μου χρόνων. Η αφορμή βέβαια για να υλοποιήσω αυτό που είχα ονειρευτεί ήταν η έλευση της μικρής "Κατάνας" στην ζωή μου. Η μόνη διαφορά; Ότι πλέον δεν θα καταγράφω τις προσωπικές ανησυχίες της single Έλενας αλλά θα μοιράζομαι μαζί σας τις μαμαδίστικες μου πλέον ανησυχίες- απορίες και θα γενικά την ζωή μου μέσα από την καθημερινότητα μου με την μικρή μου...

Άλλωστε ο τίτλος του blog τα λέει όλα...Είναι μια αφιέρωση στην νεραιδούλα μου η οποία από τις 11/09/2012 που ήρθε στην ζωή μας, μας έχει αλλάξει τα φώτα (κυριολεκτικά και μεταφορικά)!

Εύχομαι να μου κρατάτε και να σας κρατάω συντροφιά γιατί για μένα αυτό είναι πλέον το δεύτερο μου σπίτι και ο - πολύτιμος - χρόνος που θα "σπαταλάω" για να μοιράζομαι όσα με απασχολούν θα είναι για μένα η ψυχοθεραπεία μου από τα άγχη της καθημερινότητας...

Stay tuned,



Έλενα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου