Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Αγάπη είναι...

Σε συνέχεια της τελευταίας μου ανάρτησης, αφιερώνω σε σένα αστέρι μου το παρακάτω:





  • Αγάπη είναι να μου γελάς...
  • Αγάπη είναι να μου κρατάς το χέρι σφικτά...
  • Αγάπη είναι να λάμπουν τα μάτια σου από χαρά...
  • Αγάπη είναι να ξυπνάμε και να κοιμόμαστε αγκαλιά...
  • Αγάπη είναι να μου λες πως μ'αγαπάς...
  • Αγάπη είναι να με φιλάς...
  • Αγάπη είναι η κάθε μέρα που περνάω δίπλα σου...
ΓΙΑΤΙ....Αγάπη τελικά είσαι εσύ παιδί μου!!!!

Stay tuned,

Elena 

2 σχόλια:

  1. Συγκινείς τη μητρική μου καρδιά! Νομίζω πως μόνο αυτό είναι αγνή, πραγματική, ανιδιοτελής αγάπη!

    Καλήμερα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως Ελενη μου..!!!!μονο αυτο και ολα τα αλλα δεν εχουν καμια αξια!!!φιλια πολλα

      Διαγραφή